Tacomys & Kärlek.

 

HON var hos mig igår.
Vi snackade.
Åt Gott.
Och snackadet lite till.
Jodå.
Heidi är en mycket fin vän.
Och betyder mer än hon någonsin kommer förstå.
Det känns som om detta år vart vårat på något vis liksom.
Jo det är så.
Vårt år tillsammans tog nog fart vid denna tiden förra året.
Visst har vi alltid varit kompisar.
Men såhär?
Ja.
Det är underbart.
Underbart att få ha fina vänner som värmer hjärtat mer än en gång per kväll.

Vi snacka om bloggar.
Hon sa att min handlade om Kärlek.
Kan det vara så.
Mycket möjligt.
Men i så fall är jag stolt.
Stolt över att få skriva om det finaste om finns...

Kommentarer
Postat av: Cilla

ja en dag, och nu är den avklarad! :-D så härligt! hoppas ni får roligt i helsingborg! ska bli såå skoj å ses snart!! puss

2010-07-30 @ 20:10:01
URL: http://cillaaa.blogg.se/
Postat av: Heidi

Alltså Lina. Jag blir rörd! Jag tycker så mycket om dig, så jag i denna stund kan spricka av stolthet att få vara din vän! Mängder av kärlek <3 P.S Förresten jag ser ut som en pudel!

2010-07-31 @ 16:50:02
URL: http://heidiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0