Onsdag.



Jisses.
Är det verkligen sommarn som har kommit nu?
Jag glassar fortfarande i solen efter de sysslor som eftermiddagen burit.
Hur jobbigt det nu kan vara och klippa gräset?
När man har en åkgräsklippare som det bara är att trycka på en pedal.
Jodå.
Det kallas för solning, för man rör sig & då blir man mer brun.
Det gillas.

Promenad med Vovven upp till Syster för ännu mer chill.
Hon sa att solen kysst mig.
Vilket gynnar mig ännu mer.
Jag vill inte ens tänka tanken hur brun jag var förra året vid denna tiden.
Men som jag sagt many times.
Medelhavet finns inte i Småland, nej.

Gilla läget & på med oljan i stället.
Då luktar det i alla fall utland...


Kommentarer
Postat av: emilia

Inte just nu. Bara när jag blir inringd till gruppbostaden. annars börjar jag v. 27 på ädelfors.

2010-06-23 @ 18:38:49
URL: http://emiliaemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0