Solen i ögonen.

Jag älskar sommarkvällar.
Det är varmt och jag sitter på balkongen.
Dock funderar jag på varför ingen kan uppfinna en laptop som funkar i solljus?
Jag ser ju knappt vad jag skriver så jag ber om ursäkt redan nu.

Jag e grymt slö nu efter en lång lång promenad med vovvsingen.
En sommarbukett står på bordet och det är bara min karl som fattas.
Han kommer tydligen hem med ett stort lass från den gamla lägenheten.
Blä säger jag.
Wiie till nytt.

Det som känns bra i dag är att lönen snart kommer trilla in på kontot.
Dock dröjer det några dagar
Några dagar som enligt mig är några för mycket.
Jodå.
Det är lite grejer som jag vill ha just nu.
Bland annat ett fast jobb.
Kan man köpa det eller?

Nu ska jag in på Nelly en sväng.
Jag tror minsann att det behövs lite nytt till min garderob kanske??


Kommentarer
Postat av: emilia

Tack :) jag är nöjd. hihi.

Det blev ingen promenad för mig sen, precis när jag stängt av datorn började det regna :( nu sitter jag här slö och har tryckt i mig det jag inte behöver. BLÄÄÄ !!

2010-06-21 @ 19:48:29
URL: http://emiliaemilia.blogg.se/
Postat av: Malin Jonson

Galet vad jag känner igen mig i det du skriver hehe ;) Jag behöver också att lönen trillar in på kontot redan nu! Midsommarmat o allt!

Hun, vad menar du med dörrposten? Hur gjorde ni, jag förstår inte riktigt? Kan du förklara, alla ideér välkomnas :D pusssss

2010-06-22 @ 09:45:17
URL: http://mimism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0