Jodå.

Jag må vara sjuk.
Men förbannat vad tråkigt det är.
Jag ligger i soffan & försöker bli bra.
I mon ska jag jobba punkt.

Det är märkligt att jag hela tiden lyckas klicka in mig på nelly & Hm.
Vill mina fingrar att jag ska shoppa mig pank eller?
Vad riktigt nära att klicka hem lite fint stuff till mig till våren.
En snygg Tisha & annat underbart tjafs.
Något till min karl med.

Men jag gjorde det jag INTE gör bäst.
Klickade på det röda krysset.

Känner jag mig själv är det är under om de inte är hemklickade innan sängdags ikväll..


Kommentarer
Postat av: Cilla

Tack gumman, det kommer behövas!!



känner igen det där, det är lätt man hamnar på sådana sidor när man bara är hemma.. hoppas du blir pigg och kry snart! puss

2010-05-04 @ 15:17:44
URL: http://cillaaa.blogg.se/
Postat av: emilia

JAG ÄR OXÅ SJUK !!!! NOOOOOO.

2010-05-07 @ 16:41:11
URL: http://emiliaemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0