Tisdag.



Jag vaknar som vanligt trött.
Kanske är detta för att jag kommit in i en period där jag ständigt måste jag saker att göra.
Det är inte så skoj att sitta i en lägenhet när solen skiner, nej.
Det är dags för jobb då jag var ledig både i Fredags & igår.

Min ena tösabit snackar om att hon ska hemåt i helgen.
Jag har lovat att spendera den tillsammans med henne.
Vad vi ska göra är ännu inte bestämt nej.
Men jag ska lägga en fin & stor röst på en fika på stadens cafe.
Kanske lite solning intill vatnnet om vädret tillåter??

Kommentarer
Postat av: Cilla

jajimen det ska jag å vi ska ha sååå roligt!! :-D ååå längtar.!! puss puss

2010-05-26 @ 22:17:05
URL: http://cillaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0