Ringar.

Guldsmeden ringde min karl.
Tydligen kan vi ÄNTLIGEN hämta våra ringar.
Jodå.
Våra vigselringar finns redan hemma.
Men förlovningsringarna är på "Makeover" om man säger så.
Dom stylas om för att passa GRYMT snyggt ihop med giftasringarna.

På fredag  drar vi kortet & släpper loss lite pengar.
Kan ju vara dumt att spara.
Som min kära mor sa:
Pengar kan mögla..
Bäst att göra av med lite då, kompisar.



Så kvällen till ära bjuds på anisktsinpackningar.
Ska man bli fin får man lida pin...

Kommentarer
Postat av: Heidi

Hahahaha!! Haahahhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa det var asbra sagt!! Pengar kan mögla!! Det ska jag säga nästa gång jag någon säger till mig att jag måste hålla i pengarna!! Hahahahaha!!

2010-10-06 @ 17:49:31
URL: http://heidiiii.blogg.se/
Postat av: Pilla Sjöholm

Jag har alltid tyckt att Sivan är en otroligt klyftig människa, men det där tar nog priset. Mitt nya livsmotto! Tacka mamma Sivan från mig!

2010-10-08 @ 14:28:37
URL: http://pilla.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0