Våra "nya" ringar.




För ett tag sen nämnde jag i alla fall att vi lämnat in våra guldringar hos guldsmeden.
Ja, vi ansåg att det behövde göras om lite för att matcha vigselringarna som väntar på oss.
Numera är Hans i vitguld & min i rödguld.
Det är coolt hur de kan göra om en ring i rödguld till vitguld.
Nu är de i alla fall tjockare och inga mönster i kanterna som det var innan.
Det är alltså samma ringar som innan.
Och det står fortfarande Midsommarafton 2009 i dom

 (som för övrigt var en av de finaste dagarna i mitt liv)



Kommentarer
Postat av: Sofie

Det blir nog snyggt!

2010-10-24 @ 18:51:03
Postat av: Cilla

åå tack själv gumman! ha en fin vecka!

snyggt tror jag med det kommer bli btw! :-)

puss

2010-10-25 @ 06:10:47
URL: http://cillaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0